domingo, 28 de octubre de 2007

VALORACIÓ DE LA TEMPORADA 2007 DE LES ALTRES COLLES DE LA CIUTAT

Podem dir, en general que, malgrat la dolenta campanya de la CJXT, ha sigut un molt bon any per les colles petites i l'altre gran de Tarragona, que han superat amb escreix els seus resultats del any passat.

En primer lloc ficaría als Castellers de Sant Pere i Sant Pau que, han fet una molt bona temporada amb força castells de 7 i ocasionalment afegint el 4/7 amb el pilar. Fins i tot, la recuperació d'aquet castell ha servit per assajar amb soltura el 2/7, que un cop més ha quedat en intent. El 5/7 es el segon pas que ténen que donar per presentarse amb dignititat al Concurs. Aixi dons, si assoleixen el seu sostre real (5/7, 4/7 amb el pilar i 3/7) podríen obrir la porta al 3/7 per sota (aparcat sine die) o la ja esmentada torre de set.

En segon lloc colocaría als matalassers. He de reconéixer que el 5/8 com el 3/9f no han sigut feina de un día, i ara ténen la pressió afegida de marcar el pas casteller tarragoní i de conservar els dos castells que han assolit enguany.

Una colla que ha treballat molt fort durant tot el any i al final s'ha quedat estancada ha sigut els Xiqueets del Serrallo. Van començar molt fort i han consolidat tan el 5/7 com el 4/7 amb l'agulla, pero el intent de 4/8 que van oferir el 23 de setembre va ser senzillament (i perdó per la expressió) ridícul. La colla del barri mariner ha deixat de banda al assaig el 3/7 per sota i el 2/7 que, si hi ha una bona planificació de la temporada 2008, no els costará gaire, sempre i cuan incrementin els efectius a les actuacions i als assajos.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

t'has copiat una mica el nom del blog, no?

Anónimo dijo...

EI noiet! He vist que m'has deixa't un missatge al meu blog! moltes gracies!!!

T'agrego als meus enllaços!!

Dir-te que el 3 de 8.. ja es veurà... i la torre en principi i va el dia 11 a la diada dels Xics de Granollers.

Apa molts petons..

p.d: he vist que ten enllaçada el blog de les colles del pla... el feia jo, però vaig pensar que aquest finalment crearia polèmica i ja no hi faig re.. així que si vols treure l'enllaç andevant!

Carol dijo...

Hola patufet! ;)

Jo posaria abans els Xiquets que no pas Sant Pere i Sant Pau, ja que crec que han fet uns grans passos, fruits potser de l'atzar (i l'assaig, per descomptat), però uns grans passos que vulguis que no desencallen a les colles tarragonines del bucle on es trobaven. La situació de Sant Pere i Sant Pau no la tinc molt per la mà, encara no els he vist actuar, però en canvi Serrallo sí q els vaig veure a principis de temporada i em van semblar que portaven un gran ritme. Pel q sembla no l'han pogut mantenir... Llàstima!.

No entenc això del plagi del nom. :O Igualment, gràcies per enllaçar-me ;)

Anónimo dijo...

se t'ha vist el llautó pallassu !!!

Info-K dijo...

al anónim:

tot el que em tinguis que dir, a la cara xato!