viernes, 25 de enero de 2008

COMFIRMAT!!!


Dons si, a un lloc on la tradició castellera mai hauría arribat si no fossi per el meu pare i per mí, un lloc catalanófob, on mai s'entendrá costums catalanes com aquesta, es fará una exposició sobre castells!.

Tot i que encara tindre temps de afegir fotos al projecte (per Setmana Santa em faré algun viatge per les plaçes si hi han actuacions), m'han ficat un límit de 58 fotos i 3 murals per tal de explicar en qué consisteixen els castells...a veure, es el meu començament, i que t'en fagin una expo cuan només compto amb 17 anyets...pero be...coi, que em sento orgullós de mi mateix!.

Tot i que el día que es fara la exposició, m'han comentat que si no hi ha cap inconvenient en ferho per la setmana de les cultures de la ciutat, per volts de maig. Ja aniré escribint sobre la expo de tant en tant per informar del projecte.

1 comentario:

TRO(B/V)ADOR DEL SANT GRAAL dijo...

Consells:
Poques fotos i grosses, millor que moltes i petites.
Estudia bé la sala, per veure quines possibilitats te l'espai de distribució en petits grups .
Tenir-lo tot montat tres dies abans de l'ignauguració i no oblidar que la il·luminació de les fotos és un detall prou important.Un fotógraf.Sort i bona feina.